20.05.2013

feeling summer

 


Witam miśki :)
Jak obiecałam, tak wstawiam zdjęcia z przefarbowanymi już włosami. Jestem mega rozczarowana, bo kupując ciemny brąz myślałam, że wyjdzie ciemny brąz, a nie czarny :<. Powoli się przyzwyczajam do koloru i zaczynam go lubić. Mimo to wiem, że jak tylko pojawią się odrosty, farbuję włosy na jaśniejszy odcień :)

Jeszcze kilka słów o mojej stylizacji ;)
Ubrałam sukienkę powyżej kolan, którą zakupiłam w secondhandzie :) Uwielbiam te sklepy i mimo, że nie wszyscy popierają zakupy w lumpeksach, to ja jestem nimi zachwycona. Można znaleźć za naprawdę śmieszne pieniądze różne wspaniałe rzeczy, od staników, aż po kurtki (a czasem buty, choć nigdy się nie odważyłam ;p) i różne inne ubrania, bądź pościele czy jakieś przedmioty codziennego użytku. +Mamy pewność, że nikt nie będzie miał z naszego grona znajomych identycznych ubrań. Dzięki secondhandom możemy ubierać się niedrogo (nie mylcie z "tanio"), bardzo stylowo i elegancko, a przede wszystkim oryginalnie. Bardzo serdecznie Wam polecam takowe sklepy, aczkolwiek zanim założycie coś na siebie, radzę wyprać; nigdy nic nie wiadomo :)
Wracając do stylizacji - sukienka jest moim zdaniem przecudowna! Niezwykle elegancka i urocza, obcisła na brzuchu a na dekolcie ozdobiona czarną koronką, przez którą ledwo widoczne są piersi. Oczywiście nie całe!
Buty zakupione w Deichmannie lecz lekko przerobione - posiadały wielką czarną kokardkę na przodzie buta, która była stanowczo za duża i szpeciła całe baleriny. Ucięłam! Teraz buty wyglądają lekko i delikatnie, a o taki efekt mi chodziło :)
Do tego założyłam okulary tzw. kocie oczy. Uwielbiam ten model, podkreślają kobiecość i pasują praktycznie każdej twarzy, w przeciwieństwie do lenonek.
Do stylizacji mojej nic więcej nie dodawałam, ponieważ był to tylko spacer nad morze i nawet torebki nie potrzebowałam. Myślę, że pasowałaby tutaj zwykła czarna kopertówka :)












Suprise! I want to write my blog in english also, beacause I have a dream that I am famous worldwide blogger, like MAFFASHION or JESTEM KASIA. I know, it's immposible but I still want this.
If you read this and you like it - share my blog and comment! :)



2 komentarze: